Chiro Joke-Scindal Wijnegem

Chiro, dat is je elke zondag amuseren. ne keer zot doen. veel vrienden maken. bergen plezier. hard gaan!

Afspraken

Wanneer?

Wij geven Chiro elke zondag van 14.00u tot 17.30u. Indien er activiteiten worden georganiseerd op andere tijdstippen, dan worden de leden hiervan op de hoogte gebracht via het maandprogramma of via hun leiding.
Het maandprogramma vindt u elke maand op onze website, onder de juiste afdeling (klik hier).

Uniform?

Wij hebben ons eigen uniform. Dit uniform is verplicht voor iedereen. Voor de krakjes is enkel het Chiro T-shirt verplicht.

Ons uniform bestaat uit:

De Chiro T-shirts en ledentruien zijn bij ons te koop. Chirohemden, -broeken en -rokken zijn te koop bij De Banier.

Alcohol en roken?

Als Chiro houden wij ons aan de wet: er wordt geen alcohol geschonken aan personen die jonger zijn dan 16 jaar. Pas vanaf aspiranten wordt er in minimale hoeveelheid drank toegestaan, en dit enkel op bepaalde momenten (bv. een Kerstfeestje).

Tijdens de Chiro-uren (14u - 17u30) is het niet toegestaan om te roken op ons terrein. Ook drugs zijn (uiteraard) totaal verboden. Dat geldt zowel voor leden als voor leiding. Op kamp geldt er de regel dat leden mogen roken, enkel indien ouders daar expliciete toestemming voor hebben gegeven.

Inschrijven / Proberen

Iedereen is welkom in de Chiro en mag dan ook vrij enkele keren komen proberen. Aarzel dus niet om een vriendje of vriendinnetje mee te nemen naar de Chiro!

Daarna vragen we om je in te schrijven en lidgeld te betalen. Het lidgeld bedraagt €35 per jaar. Met dit lidgeld betalen wij verzekeringen, vieruurtjes en knutsel/sportmateriaal.
Inschrijven doe je op onze inschrijvingspagina:

Klik hier om je in te schrijven

Ons rekeningnummer (voor inschrijvingen en andere zaken) is BE68 7330 3666 6434. Dit wordt normaal gezien ook getoond op de inschrijvingspagina wanneer uw inschrijving voltooid is. Let op: onze verhuur heeft een ander rekeningnummer. Daarvoor hoor je best bij ons verhuurteam (zie Info > Verhuur).

Onze lokalen

Onze lokalen zijn gevestigd achter de Kerk van Wijnegem.

Adres:
Wommelgemsteenweg 16A
2110 Wijnegem

Grotere kaart weergeven

Fiscaal Attest

Dit document dient zelf afgedrukt te worden, na het invullen van het document kan u dit bezorgen aan een van de groepsleiding om het te laten tekenen.

Fiscaal Attest